Home | Over mij | Contact

Wishlist | Nieuw assortiment Catrice 2014

dinsdag 7 januari 2014

Nog een maandje wachten en dan liggen er weer nieuwe, blijvende producten van Catrice in de schappen. De assortimentsupdate brengt weer prachtige make-up die geïnspireerd is op de toonaangevende modetrends. Vooral heldere kleuren, glanzende metallics en zachte pastels overheersen. Mijn wishlist bestaat uit make-up in nieuwe kleuren en ook een paar hele nieuwe producten waar ik heel benieuwd naar ben. 




Allereerst staan er twee producten voor het gezicht op mijn wishlist. De Prime And Fine Mattifying Powder Waterproof (€ 4,99)  is een multifunctioneel product dat als de poeder in contact komt met water, de druppels gewoon van de huid rollen. Het is bestand tegen vocht en matteert de huid urenlang. Er zit een filtereffect in voor een zichtbaar zuivere huid en er is vitamine A en E aan toegevoegd. Het heeft een transparante tint die zich aan elk huidtype aanpast. De Prime And Fine Pore Refining And Anti-Shine Base (€4,59) werkt als lichte basis om glimmen te minimaliseren en de poriën zichtbaar te verfijnen. Voor een perfecte, zijdezachte, matte teint. Dat klinkt erg goed! 




De Sun Glow Shimmering Bronzing Powder (€4,99) is een prachtige bronzer voor komende zomer. De poeder is fluweelzacht en heeft fijne glanspigmenten die zorgen voor een frisse en stralende huid. Alleen al het 3D-relief met twee tinten ziet er fantastisch uit en zijn beide perfect te combineren. De Defining Blushes (€3,59) zijn ons allemaal wel bekend. Goed gepigmenteerde blushes met poedertextuur en toegevoegde vitamine E. De nieuwste kleur heeft een mooi antiek roze tint.  Ik ben fan van de Multi Colour Blush (€3,99)! Het heeft een ideale combinatie van vier blushtinten en zorgt voor en stralende en natuurlijke finish. De nieuwe variant heeft een heldere perzik kleur. 

Hoewel ik nooit zo tevreden ben over de pigmentatie van de Absolute Eye Colour Quattro palettes (€4,59), trekken deze zachte antiek roze tinten me wel. Hier kan je mooie looks mee maken met een subtiele kleurovergang. Er zijn zes nieuwe Absolute Eye Colour Mono's (€2,89) verkrijgbaar, maar alleen deze kleur is iets voor mij. Ik ben gek op warme kopertinten. De Eyebrow Lifter (€3,39) is een lichtroze potlood met lichtreflecterende pigmenten die je onder de wenkbrauwen moet aanbrengen en ze op deze manier optisch lift en zorgt voor een stralende en open blik. Dit potlood is iets waar ik lang op heb gewacht. 

Er worden ook weer een aantal lipsticks bij het assortiment gevoegd. Met de zwarte dop zijn de Ultimate Colour Lip Colour (€3,99) die hoog gepigmenteerd zijn, intense kleuren en een ultrazachte textuur hebben. Er zijn binnenkort meerdere nieuwe tinten te koop. Ik kies voor bestint, fel roze, classy rood, hibiscus en oranje. De lipstick met de zilveren dop is de Ultimate Shine Lip Colour (€3,99) en zijn gemaakt om te kussen! Ze hebben een romige, zachte textuur en zorgen voor intense hydratering en medium dekking. Deze wat donkerdere tint met volgens mij wat shimmer vind ik heel mooi. 


De Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polishes (€4,99) zijn helemaal nieuw en in totaal zes kleuren verkrijgbaar. Catrice belooft dat deze lipsticks tot wel 8 uur blijven zitten. Het heeft drie voordelen: de kleurintensiteit, de lange houdbaarheid van een lipstain en de glans van een lipgloss. De lichte besttint, klassiek rood en klaproos roze spreken mij aan. 
De lakken worden het meest geüpdate. De Ultimate Nail Lacquer (€2,99) heeft dertien nieuwe aanwinsten. Mooie lakken die zeker van goede kwaliteit voorzien zijn. Op mijn wishlist staan er die verschillende trendeffecten hebben zoals holografische flakes, mono of duo chromen en metallics. Vooral naar de flakes ben ik zo benieuwd! Daarnaast is er een hele nieuwe collectie, de Crushed Crystals (€3,39). Ze hebben een 3D-effect en zorgen voor een briljante finish en zandgevoel. De fijne kristallen in de nagellak creëren een bijzondere structuur. De rosé goud, roze, taupe en grijs kleuren zijn prachtig. 

Ik koop natuurlijk niet alles in een keer, maar oei ik moet me wel proberen in te houden! Ik denk dat ik allereerst ga voor de Mattifying Waterproof poeder, Multi Color blush, Made To Stay Smoothing Lip Polishes en de holografische flakes en een Crushed Crystals nagellak. Er zijn in ieder geval voldoende producten die me aanspreken! De producten zijn vanaf februari verkijgtbaar bij Kruidvat en Trekpleister. 

Welke producten krijgen een plekje op jouw wishlist? 

Lots of love,
Sofie