Home | Over mij | Contact

WIN | Essie Limited Edition najaarscollectie 2013

dinsdag 12 november 2013

Ik had beloofd weer een leuke winactie te organiseren, en dat is volgens mij aardig gelukt! Je kan namelijk de lakken van Essie speciaal voor de herfst genaamd 'For The Twill Of It' winnen. De hele set bestaat uit zes lakken ter waarde van € 60,00. Ben je benieuwd hoe makkelijk je de set kan winnen? Kijk dan snel verder. 


(Ik heb jammer genoeg geen eigen foto's van de lakken kunnen maken omdat het nog even duurt voordat ik ze binnen heb, maar wel de winactie alvast online wilde zetten!)

De collectie heeft lakken met bijzondere kleuren. Een mooie rode kleur, paars-roze tint met metallic glans, donkere blauw-zwarte kleur, donkergrijze lak met zilveren glitters, een olijfgroene duo chrome lak met verschillende tinten per soort licht en ten slotte een koele grijstint met een beetje groen. 


Wat moet je doen om kans te maken? 

- Volg Beauty Sparkles via Bloglovin' 
- Volg Beauty Sparkles op Youtube  (+1)
- Like Beauty Sparkles op Facebook  (+1) 
- Als je me al volgt via deze bovenstaande mogelijkheden: 'Like' dan dit artikel op Bloglovin' 

Met meerdere opties meedoen betekent meer winkans.

De winactie start op: 12 november en eindigt op 22 november. 

Veel succes! 

Lots of love,
Sofie