Home | Over mij | Contact

Rituals Time Out Sakura set

zaterdag 16 november 2013

Deze set bestaat uit doucheschuim, shampoo, scrub en bodycrème waar kersenbloesem en rijstmelk in verwerkt zijn. De kersenbloesem staat symbool voor liefde en geluk. Het jaarlijkse ritueel van vallende bloesemblaadjes wordt gezien als het ontluiken van nieuw leven. Rijstmelk staat symbool voor overdaad, geluk en vruchtbaarheid. Met deze set vier je iedere dag als een nieuw begin met bijzondere producten uit het Sakura ritueel. 



Magic Touch bodycrème


Magic Touch is een romige crème die de huid voedt. Door de speciale technologie kan de luchtige crème gemakkelijk op de huid worden aangebracht. Het bevat antioxidanten, vitamine E en het ingredient Centella Asiatica die helpt de huid te verstevigen.

De crème is zuinig in gebruik en maakt mijn huid heerlijk zacht. Een groot pluspunt is ook dat het niet te dik is van substantie en lekker snel intrekt. Tube van 70 ml voor € 5,50. 

Carpe Diem shampoo 

Carpe Diem is een verzorgende shampoo, speciaal voor pluizig haar. Het maakt haar weer glad, verzorgd en glanzend. Tevens beschermt het de kleur van het haar, geschikt voor föhnen en voor dagelijks gebruik. 

Ik heb vooral in de wintermaanden best vaak pluizend haar. Deze shampoo is dan echt een uitkomst. Het werkt niet meteen, maar na meerdere keren gebruikt te hebben is mijn haar minder pluizig. De kersengeur is overheersender, maar blijft niet zo heel lang hangen. Zit in een tube van 70ml. 
Fullsize te koop voor € 9,50. 

Sakura Scrub 

In de scrub zit de combinatie van organische suiker en heerlijk verzorgende oliën. Bij een droge huid is het een erg fijn en vitaliserend product. Het zorgt voor een zachte en glanzende huid. Jammer genoeg is mijn huid te gevoelig en krijg ik snel uitslag van scrubs.   Fullsize te koop voor € 15,50. 

Zensation Doucheschuim 

De doucheschuim is een gel die door contact met water verandert in een rijkverzorgend schuim. Super, want ik ben gek op dit soort schuim! Het schuim is heerlijk en voelt zacht en luchtig aan op mijn huid. De geur is net wat pittiger dan de bodycrème maar minder overheersend dan de shampoo. 50 ml is te koop voor € 4,00. 

Dan nog een tip bij gebruik van de doucheschuim: gebruik het heel voorzichtig en met beleid, want voor dat je het weet zit alles onder :-)

De set werkt heerlijk ontspannend. De producten zijn zeer geschikt voor een avondje 'me time'. De geur is zacht en niet te overheersend. Deze toppers hebben me alle vier niet teleurgesteld, alhoewel ik de scrub nog uit moet proberen. De combinatie van rijstmelk en kersenbloesem vind ik top en werkt goed voedend. 

De producten zijn ook los te koop, maar als set is het voordeliger. Verkrijgbaar in de winkels van Rituals, sommige V&D filialen en online voor € 16,50. 

Welk product uit de Sakura set spreekt jou het meest aan? 
Lots of love,
Sofie