Home | Over mij | Contact

Favorieten van november

zaterdag 23 november 2013

Waar is de tijd van vaste rubrieken gebleven? Nou, dat was even verdwenen. Nu ik weer meer tijd aan bloggen kan besteden komt ook de 'favorieten van de maand ...' terug. Dit kan van alles zijn: van verzorging tot een leuk lifestyle item. Dit keer alleen maar beauty- en verzorgingsproducten. 


Lippenbalsem is rond deze tijd altijd mijn grootste vriend. Overal neem ik het met me mee, zodat ik lekker kan smeren. De Chocomania lip butter van The Body Shop heeft lang ongeopend in mijn tas gelegen, maar een paar weken geleden vond ik hem weer en sindsdien gebruik ik hem elke dag met veel plezier. De geur is heerlijk (als je van chocolade houdt natuurlijk) en mijn lippen voelen gelijk verzorgd aan. 

Ik kan stiekem geen afscheid nemen van de zomer en daarom draag ik nog vrolijke felle kleurtjes zoals de deze van Pupa, nummer 508. Een prachtige tint die tussen oranje en zalm roze in ligt. De lak heeft een mooie creamy finish en fijn kwastje waardoor 'ie zo op mijn nagels zit en een tijdje blijft zitten.

Dove Color Care is een herstellend masker dat de beschermende laag die tijdens het kleuringsproces is beschadigd, voedt en herstelt. Dit masker is heerlijk als je haar wat droog en futloos is door haarkleuring. Mijn haarkleur ziet er sprekender uit en mijn haar is zachter en gezonder. 

Een woord omschrijft kokos: liefde. Ik ben gék op kokos, laat dat even duidelijk zijn. Deze douchecrème van Nivea kon dus eigenlijk al niet tegenvallen. In de crème zit verzorgende Jojoba olie voor een verzorgde en gehydrateerde huid. De kokosgeur is lekker fris. 

Het Rimmel Urban Seductress palette heb ik van een vriendin gekregen en het is tegenwoordig echt mijn meest gebruikte palette. Rimmel is niet een merk waar mijn hart gelijk sneller door gaat kloppen. Vaak vind hun producten zelfs zwaar tegenvallen. Er zitten negen oogschaduws, drie blushes en negen lipglosses in. De pigmentatie doet zeker niet onder voor Sleek en het is gewoon te koop bij de Etos. Als je geïnteresseerd bent in een review hiervan, laat het dan achter in de comments. 

Heb jij deze maand een absolute favoriet? 

Lots of love,
Sofie