Home | Over mij | Contact

JANZEN handcrème Orange 77

vrijdag 27 september 2013

De herfst en winter zijn in aantocht en daarmee gaan schrale, trekkerige en droge handen gepaard. Extra belangrijk om ze in deze tijd van het jaar eens goed te verwennen. JANZEN heeft handcrèmes in zes unieke parfums, met een intensief hydraterende werking wat beschermt tegen uitdrogen. Ik heb voor jullie Orange 77 uitgetest. 




                                                                                                                    * Dit is een persproduct (zie link)

De handcrème zit in een witte tube en heeft een handig formaat met een inhoud van 75ml. Hierdoor past hij gemakkelijk in iedere handtas. De handcrèmes zijn ideaal voor alle handen. Ook als de huid heel droog is door uitdroging van de zon, kou, water of gewoon snel geïrriteerd raakt. 

Orange 77 bevat vanille, mandarijn, roos en jasmijn. Er zit een vleugje kokosnoot, bergamot, zonnige heliotroop en sandelhout in. Het is misschien moeilijk om je iets bij deze combinatie van ingrediënten voor te stellen, maar de geur is heel zacht en subtiel, met een bloemige twist. Een fijne geur als je het mij vraagt, want ik hou er niet van als mijn handen te opvallend ruiken. 


De substantie is niet heel dik, maar zelfs aan de dunne kant zoals ook wel op de foto te zien is. 


De crème blijft heel even op mijn huid liggen, maar trekt daarna goed in. Dit komt door een samenstelling met drie oliën: karité, canola en macadamia. Hierdoor wordt het heel gelijkmatig verdeelt en direct opgenomen door de huid. De geur wordt niet doffer als de crème is in getrokken. De geur blijft de hele dag hangen en dat is erg fijn. Na gebruik voelen mijn handen zacht en verzorgd aan. 




Naast Orange 77 heeft JANZEN nog 5 andere unieke parfums. De crèmes kosten 5,95 per stuk. JANZEN is met ca. 300 verkooppunten door heel Nederland verkrijgbaar bij de drogist en parfumerie. 


Lots of love,
Sofie