Home | Over mij | Contact

NOTD | Barry M 296 Coral

donderdag 11 juli 2013

Eigenlijk draag ik alleen in de zomer oranje koraal tinten, zoals mijn favoriet 296 Coral. Ook al heeft de zomer dit jaar een moeilijke start gehad, van deze kleur word je gewoon gelijk blij, zon of geen zon.  





Ik hou eigenlijk niet zo van oranje, maar deze tint vind ik heel mooi. Het is een moeilijk te omschrijven kleur, wat tussen oranje, roze en rood in zit. Het springt er in ieder geval lekker uit. 


Niet te lang naar deze foto kijken, want anders krijg je geheid pijn aan je ogen, haha! In het flesje/potje leek de lak een meer roze ondertoon te hebben, maar op mijn nagels valt de kleur meer oranje uit.


296 lakt vrij waterig, maar de dekking is goed. Met twee laagjes dekt de lak volledig. Het kwastje vind ik aan de kleine en dunne kant, maar lakt fijn en niet streperig. De lak heeft niet heel lang de tijd nodig om met met een dunne en tweede dikkere laag te drogen. Altijd mooi meegenomen. De glanzende finish is echt geweldig, het lijkt zelfs of ik een gel topcoat heb gebruikt, maar dit is niet het geval. 




Lots of love,
Sofie