Home | Over mij | Contact

Gezocht | Fashion blogger!

zaterdag 13 juli 2013

Volg jij de allerlaatste trends op het gebied van mode? Vind jij het geweldig om originele en mooie items te scoren, vind je artikels schrijven leuk en ben je enthousiast?  Kortom, is fashion een passie voor je? Dan zoek ik jou!


Ik krijg de laatste tijd regelmatig vragen waarom ik minder fashion gerelateerde artikelen schrijf en geen outfit posts meer plaats. Het klopt dat ik meer de beauty/lifestyle/diy kant op ben gegaan, want fashion ligt me minder en dan is het lastig om daarover te schrijven. Het is jullie ook opgevallen dat ik geen outfit posts meer maak, dit is omdat ik al een ruime tijd een grote terugval heb met Anorexia en ik het niet fijn vind om mijn lichaam in deze omstandigheden te 'showen'. 

Ik ben op zoek naar iemand die voor Beauty Sparkles met enige regelmaat artikelen wil schrijven over fashion. Dit kan het laatste nieuws over mode zijn, de trends, inspiratie, DIY, tutorials, outfits... Van alles dus! Je bent eigenlijk heel vrij in waar je over schrijft, zo lang je het maar tof vind om te doen. 

Als je een eigen blog of YouTube kanaal hebt mag je die natuurlijk vermelden en zo extra in de spotlight zetten. 

Lijkt je dit leuk? Stuur dan een mailtje naar sofievwinkel@gmail.com met een korte beschrijving over jezelf en waar je vooral leuk vind om over te schrijven!

Lots of love,
Sofie