Home | Over mij | Contact

Beauty Sparkles in de zomervakantie

zaterdag 20 juli 2013


Hoi iedereen,

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben komt er de laatste weken niet dagelijks meer een artikel online en zijn de artikelen over het algemeen ook minder uitgebreid. Dit komt doordat ik heel druk was met het afronden van het versnelde eerste jaar Jeugdzorg en ik ook veel energie voor mijn herstel nodig heb. Gelukkig ben ik helemaal over naar het tweede jaar en gaat het al een stukje beter met me. Wel baal ik er van, want Beauty Sparkles is nu eenmaal mijn kindje en dat wil ik niet verwaarlozen. 

Gisteren wilde ik het Ask me Anything filmpje plaatsen, maar het beeld loopt niet gelijk met het geluid waardoor ik hem opnieuw moet maken. Super vervelend, maar perfectionistisch als ik ben plaats ik liever geen filmpje dan een slechte. 

Erg vervelend allemaal, maar ik heb goed nieuws. Ik heb wat vooruit kunnen werken en kan deze week om de dag weer een volwaardige post plaatsen. Er zitten ook weer erg leuke winacties en speciale artikelen bij. Ik ga binnenkort 4 weken naar Frankrijk, maar zal daar ook door blijven bloggen en vlogs maken. 


Iedereen alvast een fijne vakantie 

Liefs, Sofie