Home | Over mij | Contact

Jelly Pong Pong lip stain

woensdag 5 juni 2013

Jelly... Whut? Pong Pong, ja. Hoewel de naam doet denken dat het over tafeltennis gaat, is het toch echt een lipproduct van een Engels merk. Van dit merk met een verassende naam had ik nog never nooit gehoord, maar ik was gelijk obsessed met de fel rode kleur en de hydraterende werking die deze lip stain heeft. 



Jelly Pong Pong heeft een stiftvorm en zit in een rood jasje met aan de achterkant een draaisysteem. De lip stain is dierproefvrij. 

Aan de bovenkant van de lipstain zit een handig draaisysteem waar je de kleur omhoog mee kan halen. De lipstick gaat jammer genoeg vrij snel op door de vettige substantie, maar gelukkig is dit een goede oplossing.

Jelly Pong Pong heeft een felrode kleur en een matte afwerking. Dit is nu de definitie van een goede pigmentatie: een intense kleur waar je geen moeite voor hoeft te doen. De lip stain is heel romig. 


Jelly Pong Pong blijft goed op mijn lippen zitten en voelt heel zacht aan, als een soort lippenbalsem. Bij romige lipproducten zoals deze gaat het wel sneller afgeven wat ook bij mij het geval is. Aan mijn glas water blijven makkelijk afdrukken zitten. 

De randjes om het uur bijwerken is wel nodig, maar verder blijft de lip blush perfect op mijn lippen zitten. De kleur wordt faler nadat ik gedronken en gegeten heb, maar dit is niet heel storend. De kleur is toch al vrij fel. 

In de zon wordt de kleur een soort neon oranje, best wel tof! Zeker in de zon lijkt het alsof mijn lippen on fire staan. 

Dit onbekende merk heeft me echt positief verrast. Jelly Pong Pong you go! De kleur is geweldig en de pigmentatie is top. Een nadeel is wel dat de stift ontzettend snel op gaat, iets té snel naar mijn mening. Maar daarvoor in de plaats voelen mijn lippen wel heerlijk zacht aan door de romigheid. 


De Jelly Pong Pong lip stain kost € 14,00 en wordt helaas niet in Nederland verkocht, maar wel online op de website van dit merk. Deze lip stain zit in de Glossybox van mei. 


Lots of love,
Sofie