Home | Over mij | Contact

Favorieten van de Primark zomercollectie 2013

zaterdag 1 juni 2013

De Primark heeft deze zomer weer een geweldige collectie met twee opvallende trends: Chica Latina en Freestyle. De eerste trend kenmerkt zich door tropische kleuren, tribal prints en gedetailleerde silhouetten. Bij de freestyle trend worden sportieve kledingstukken in typische jaren '90 kleuren gecombineerd met stoere maar vrouwelijke items. Beide trends komen niet alleen in de kleding, maar ook bij de beachwear, schoenen en accessoires terug. In dit artikel mijn favorieten. 




1. Bij de eerste outfit ben ik vooral helemaal verliefd geworden op de romantisch gehaakte top met franjes. Deze stijl is mooi en rustig, waardoor je makkelijk gekleurde items erbij kan dragen. 2. Op het strand zijn los vallende tunieken heel fijn. Ze zijn handig om snel weer uit en aan te trekken. Dit jurkje vind ik mooi omdat hij niet te lang is en wat strakker valt om de middel. 

3. De studs BH is helemaal hot. Het is niet het meest draagbare kledingstuk, maar ik moet hem gewoon hebben! 4. Croptops zijn net zoals de studs BH niet altijd even draagbaar, maar echt een musthave die niet kan ontbreken deze zomer. Vooral met hoge taille shorts vind ik het heel tof. 

De bikini's vind ik dit jaar wat tegenvallen. Bij de badpakken zitten er daarentegen wel hele leuke modellen tussen. De eerste bikini met aztec print is lekker vrolijk en kleurrijk. De tweede bordeauxrode bikini is wat rustiger en heeft een meer classy uitstraling met de franjes. 





Primark heeft met de accessoires deze zomer gekozen voor de dream catcher trend met zachte kleuren en veertjes. Ook accesoires on the edge zoals papegaaien oorbellen en zonnebrillen met een bloemenrandje zijn perfect voor de festivalgangers. Ook zie je hier weer de neon kleuren en studs in terug.


De sandalen en zonnebrillen zijn iets rustiger gehouden zodat ze goed de combineren zijn met de kleurrijke outfits. 


Welk(e) item(s) van de Primark zomercollectie is jouw favoriet?

Lots of love,
Sofie