Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #11

vrijdag 17 mei 2013




Wauw, mijn vriendin kan echt de mooiste donut knotten maken. Het staat zo leuk en classy.

Met creatieve les moeten we werkjes maken die we later ook kunnen maken met kinderen en jongeren. Dit keer gingen we origami figuren vouwen. Het is nog best lastig, maar echt super leuk om te doen! 

Ik werd helemaal vrolijk van het lekkere weer, dat jammer genoeg nu wel weer over is...

Voor moederdag had ik mooie bloemen en een Sabon pakket gekocht. Mijn moeder was er heel blij mee. 

Met veel pijn in mijn hart heb ik een grote nagellak schoonmaak gehouden, want mijn nagellak rek was helemaal overvol. Wat is het toch lastig om dingen weg te gooien! Vooral oude Hema en Etos lakken, maar ook mijn allereerste OPI nagellak ging de prullenbak in. 

Lekker gek doen met een vriendin voordat we de stad 's avonds onveilig gingen maken ;-)

Een lekker fietstochtje maken doet ons allebei altijd erg goed. Genieten van de omgeving en lekker even uitwaaien. 

Tijdens het fietsen waren we in een prachtig gebied terechtgekomen met duinen en bos. Perfect om even uit te rusten en lekker te zonnen. 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie