Home | Over mij | Contact

Catrice LE 'Hip Trip' oogschaduw palette + looks

zondag 19 mei 2013

Zomer betekent naast zon, zee en ijsjes ook het festivalseizoen! Kleurrijke hippiejurkjes, gedurfde rock accessoires en stoere biker boots nemen de main stage over. Catrice komt met de Limited Edition 'Hip Trip' met matchende make-up voor de perfecte festivalstijl. In het oogschaduw palette zitten kleuren die je look helemaal moeten gaan rocken.



Het palette is een langwerpig doosje met zes kleuren. De voorkant heeft een stoer, vlammend design. 

Onderaan het palette zit een duo-aplicator met een hard en zacht kwastje. Dit is een handig extraatje, want hiermee kan je de oogschaduws goed aanbrengen en blenden.


In het palette zitten zes kleuren: denim, helder flamingoroze, vervaagd groen en subtiele nudes. Denim, flamingo en groen hebben een bijzonder batik effect waarmee je zowel een subtiele als spectaculaire look kan creëren. De zachte texturen hebben zowel matte als shimmer-effecten. 


De bovenste foto is met natuurlijk licht en de onderste met flits. De pigmentatie is niet heel geweldig, maar het kan er mee door. De structuur is heel poederig en zacht, wat snel zorgt voor fall out. Vooral de denim blauwe kleur en de laatste nude kleur vind ik erg mooi. Groen en goud vallen me het meest tegen. De groene kleur wordt heel vaal op mijn huid en goud is heel brokkelig. 

Voor de eerste look heb ik de twee blauwe oogschaduws gebruikt. Als basis de licht blauwe kleur en daarna de donkere kleur tot het midden aangebracht. Daarnaast in de arcadeboog en ooghoeken de witte kleur en dit geblend. 

De tweede is een nude look en daarvoor heb ik de drie laatste kleuren uit het palette gebruikt: roze, goud en wit onderaan als eyeliner rand. 


Een leuk palette voor de heb, maar het heeft me vooral teleurgesteld. De kleuren komen niet mooi over op de huid en met de fall out is het geen pretje om er looks mee te maken, ik zit helemaal onder! De mix van kleuren vind ik wel leuk en verassend, want hierdoor kan je looks maken die net even wat anders zijn als normaal. 

De Limited Edition Hip Trip van Catrice is vanaf nu tot eind juni 2013 verkrijgbaar bij drogisterijen. Het palette kost €4,99. 

Naar welk product ben jij nog meer benieuwd uit de 'Hip Trip' collectie?

Lots of love,
Sofie