Home | Over mij | Contact

Lipcote: het geheim waardoor lipstick blijft zitten

woensdag 3 april 2013

Je zult het vast wel kennen: de lipstick met het perfecte kleurtje die maar niet goed wil blijven zitten. In het begin heb je er vrede mee en werk je constant de lipstick bij, maar na een tijdje is dit natuurlijk niet meer te doen en daarnaast ook super irritant. Lipcote is de ideale oplossing hiervoor. Lees verder als je hier meer over te weten wil komen!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




Bij aankoop zit het flesje in een kartonnen verpakking. Lipcote wordt aanbevolen door make-up artiesten en bekende celebrities. Klinkt goed! Tijd om dit product eens onder de loep te nemen. 


Het flesje heeft een inhoud van 7 ml. Dit lijkt weinig, maar is vrij veel want het gaat tot 100 keer mee. De Lipcote moet je aanbrengen met een klein kwastje, wat echt enorm kietelt! Naast dat ging het bij het eerste laagje gemeen bijten. Ik heb wel geïrriteerde lippen, maar dit had ik niet verwacht. Bij het tweede laagje ging het helemaal goed. 


Voor de test heb ik heb gekozen voor de lipstick '052 Hot Date' van Miss Sporty. Ik vind de kersen rode tint erg mooi, alleen de lipstick blijft vaak nog geen uur mooi zitten. Ik ben benieuwd of de kleur na een uur nog steeds zo mooi op mijn lippen zit!


Lipstick zonder de Lipcote


Lipstick met de Lipcote. Op de foto is het misschien niet zo goed te zien, maar ik zie gelijk verschil. De kleur is veel intenser geworden en de lipcote zorgt voor een dekkend laagje. 



Het resultaat na anderhalf uur. In deze tijd heb ik twee glazen water gedronken, twee bammetjes achterover geslagen en de helft van de tijd gepraat, wat allemaal invloed heeft gehad op de lipstick. Zoals je ziet zit de lipstick er nog perfect op en is de kleur nog steeds intens. Zelfs bij mijn mondhoeken is nog geen verschil te zien. 



Mission completed! Ik vind Lipcote echt een fijn product. Nu kan ik bijvoorbeeld de Miss Sporty lipsticks weer naar hartelust dragen zonder constant het bij te moeten werken. In de bestanddelen zitten alleen vegetarische, natuurlijke ingrediënten en het is niet getest op dieren. A very big like! 

Een klein minpuntje vind ik de geur, die niet naar vanille ruikt maar meer chemisch. Bij droge of gevoelige lippen kan het aanbrengen niet zo fijn zijn, maar als je dit wilt voorkomen kan je een kwartier van te voren een lippenbalsem opsmeren waardoor het minder erg prikt. 


De lipcote is voor €7,50 te koop bij verschillende drogisterijen. 

Heb jij ook zo vaak last van afgevende lipsticks?

Lots of love,
Sofie