Home | Over mij | Contact

Outfit | Sunny spots

woensdag 27 maart 2013

Ik ben fan van broeken met printjes. Toen ik dit model in de winkel zag liggen, vond ik hem gelijk erg tof. Alleen tja, lente is in de air en dit model is toch best wel donker en winters. Toen bedacht ik dat ik nog wat pastelroze lente accessoires heb die ik ermee kan combineren. Et voilà: een outfit voor de overgang van winter naar lente.  


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



Het zonnetje brak gister heerlijk door toen ik de foto's wilde maken. Dit zorgde dus voor het fijne harde licht. Ik heb gelijk weer het grote minpunt aan de zomer ontdekt: outfit foto's zijn haast onmogelijk te maken met het zonnetje. 


Cross sieraden, ik heb er een haat-liefde verhouding mee. Het klinkt stom, maar ik ben niet gelovig en ik ben erg principieel, dus ik verras mezelf hier mee. Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen mensen die geloven, just saying. 





Ik kan geen afscheid nemen van deze pastelroze gympies. Ik loop er al een jaar op en geloof me, erg lekker zitten zitten ze niet meer.  Dit zijn van die Vans look-a-likes die niet meer snel te vinden zijn. 


Het horloge en het armbandje matchen perfect met elkaar qua kleur. Horloges vind ik niet snel leuk, maar deze budgettopper is al heel lang favoriet. 


Topje Forever21 - Broek H&M - Sneakers Primark - Vestje H&M - Horloge Regal - Armbandje H&M - Cross oorbellen Ebay - Knopjes oorbellen Lucardi 

Lots of love,
Sofie