Home | Over mij | Contact

Nieuwe nagellakken van Essence #2

zondag 31 maart 2013

Afgelopen maand zijn er veel producten in het Essence assortiment bij gekomen. Qua nagellakken staan er een tiental nieuwe lakken in het schap te stralen. Vorige week liet ik jullie de eerste drie lakjes zien, Deze week het tweede deel van de nieuwe nagellakken met een donker paars kleurtje en twee zachte tinten. Zijn ze een waardevolle toevoeging aan het assortiment? Let's take a look!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Dit lieve kleurtje heet '149 Hello Marshmallow!'. In het lakje zitten hele kleine, blauwe shimmers. In het zonlicht komen er opeens blauwe glittertjes tevoorschijn, echt verassend! Het lakt fijn, alleen de dekking is na twee laagjes nog niet geweldig. Maar ach, voor dit schattige kleurtje vind ik dat geen probleem. 


Dit is het donker paarse lakje '148 Prom-Berry'. In het flesje zie je duidelijk kleine shimmers, maar op de nagels komen deze jammer genoeg niet goed tot hun recht. Ik vind de kleur iets te donker, want in het daglicht veranderd de kleur in zwart. De dekking is wel erg goed, met een laagje is dit het resultaat. 


Bij dit groene kleurtje moet ik gelijk aan Shrek denken. '150 Upper Green Side' is niet echt mijn ding, want ik hou niet zo van dit lime groen. Er zit geen shimmer in dit lakje. De dekking is prima na een laagje, maar hij lakt wat stroperig. Het is een nogal dikke substantie, waardoor er snel lelijke bobbeltjes ontstaan. 



Welk kleurtje van deze drie spreekt jullie het meest aan?

Lots of love, 
Sofie