Home | Over mij | Contact

Wat vinden jullie van... het lijntje onder je ogen

donderdag 14 februari 2013

Het lijntje onder de ogen is in 2013 weer helemaal terug van weggeweest. Nieuw is het niet, maar volgens designers is het dé beauty trend deze zomer. Het is al op diverse catwalks gespot in niet alleen zwart, maar ook in blauw en roze. Wat vinden jullie van deze trend? 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Oogpotlood maakt je oogopslag krachtig. Het meest rustig en klassiek is het zwarte lijntje. Voor een minder harde look kan je het lijntje vervagen met een kwastje. Voor een wat opvallendere look kan je ook nog het gehele bewegende ooglid donker aanzetten en licht blenden. Hierbij moet je wel oppassen dat het niet lijkt alsof het oogpotlood per ongeluk uit is gelopen of dat het de wallen accentueert.  



Naast zwart is ook een blauw en roze lijntje de trend. Vooral blauw is veel gespot. Ik weet niet zo goed wat ik van roze moet denken, maar blauw vind ik nog best kunnen. Alleen vraag ik me af of mensen dit echt gaan dragen. Ikzelf denk niet dat ik het aandurf. 

Vroeger droeg ik altijd kohlpotlood onder mijn ogen. Toen ik ouder werd ben ik dit minder gaan doen, omdat ik merkte dat het mijn gezicht soms iets te streng maakte. Tegenwoordig wissel ik het graag af met eyeliner of gewoon au naturelle. Wat ik een echte aanrader vind: de kohlpotloden van Etos. Etos? Jazeker! De potloden zijn lekker romig en blijven de hele dag goed zitten. 

Een lijntje onder je ogen: yay or nay? 

Lots of love,
Sofie