Home | Over mij | Contact

NYC Applelicious Lip Balms

zaterdag 22 december 2012

Ik ben gek op appels, dus toen ik ze in de schappen zag liggen moest ik ze eigenlijk gewoon meenemen: de schattige Applelicious lipbalms van NYC. Alleen al het design is cute, maar zijn de lippenbalsems ook fijn? 




Het design is vrolijk en lekker kleurrijk. Me like! Erg handig, want door de opvallende kleur zul je niet snel de lippenbalsem kwijtraken in je tas. 

 

Het appeltje aan de binnenkant bestaat uit karitéboter, jojoba- en avocado-olie. De buitenkant is tevens verzorgend en zorgt voor een kleurtje op de lippen. 

Ik heb de volgende kleuren gekocht;  

350 Blushing Golden. Een subtiele nude kleur.
351 Caramel Apple. Een nude kleur die neigt naar bruin. 


De swatches. Links Blushing Golden en rechts Caramel Apple. Ik vind de kleur van Caramel Apple niet zo mooi. Op mijn arm is de kleur oké, maar op mijn lippen is het een vies bruin kleurtje. 

De twee andere kleuren lagen jammer genoeg niet meer in de schappen. 

 

Mijn (droge) lippen zonder lippenbalsem 

 

Mijn lippen met mijn favoriete lippenbalsem van de twee: 350 Blushing Golden. 
Een mooie lichtroze kleur met een beetje glans. 

De lippenbalms vind ik ontzettend fijn. Ze smeren fijn en ze zijn lekker vettig, waardoor mijn lippen gelijk verzorgd aanvoelen. De geur ruikt naar zure appels. Ik vind het erg lekker, maar je moet wel van een geurtje op je lippen houden. Ik vind het fijn dat ze niet alleen verzorgend zijn, maar ook nog een subtiel kleurtje aan je lippen geven. 

De NYC Applelicious Lip Balms kosten €2,79 en zijn te koop in de Kruidvat filialen. 

Lots of love,
Sofie

4 opmerkingen

  1. Ik heb pink lady, die vind ik ook heel fijn. Én ze ruiken heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer als ik een review over deze lipbalms zie denk ik 'ik moet ze hebben! Deze week even naar de kruidvat'' maar het is er nog steeds niet van gekomen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die eerste foto, leuk gedaan! Ze lijken mij fijn, ik heb ze zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!