Home | Over mij | Contact

Lipsticks van Make Up Academy

dinsdag 18 december 2012

Cosmetica van Make Up Academy is nog niet heel erg bekend. Jammer, want dit merk verdient zeker meer lof voor hun goede budget proof make-up. Een maand geleden bestelde ik op de webshop diverse make-up waaronder deze vier lipsticks. 







Deze kleur lipstick heet Shade 5. Het is een heel lichtroze kleur met shimmer. Deze kleur valt mij het meest tegen van alle vier de kleuren. De pigmentatie is niet goed en ik vind de kleur te Barbie achtig. De kleur doet me denken aan de NYC lipstick 411 Snowcone, die ik mede door de Barbie roze kleur afraadde in mijn 'Favorieten en Afraders' filmpje.


Dit is lipstick Shade 3. Op de website staat dat dit een roze kleur is, maar ik vind het eigenlijk een paarse kleur met roze ondertoon. Het is een opvallende kleur die er lekker uitspringt. De substantie is romig en fijn. 


Dit is lipstick Shade 16 en dit is mijn favoriete lipstick van alle vier. Hij heeft een erg goede pigmentatie en een prachtige zalmroze kleur. 


Als laatst de lipstick Shade 12, een roze kleur met shimmer. Ik ben een beetje teleurgesteld over de kleur, op de site leek deze lipstick namelijk een dieprode kleur te hebben. De lipstick smeert niet fijn uit en net zoals bij lipstick Shade 5 vind ik de shimmer niet mooi. 


Swatches op mijn arm, doordat het al snel donker werd is het mij niet gelukt om de kleuren op mijn lippen te laten zien. 

V.l.n.r: Shade 5, Shade, 3, Shade 16, Shade 12. 

Shade 5 is nagenoeg onzichtbaar naast de andere kleuren, maar een mooie kleur als je niet al te opvallende lippen wil hebben. De middelste twee kleuren, Shade 3 en Shade 16 zijn mijn favoriet. Ze zijn romig en de pigmentatie is stukken beter dan de andere twee kleuren. Als laatst Shade 12. Bij deze kleur is de pigmentatie niet al te best en de shimmer overheerst. 


De verpakking ziet er mooi uit, handig en opvallend. Het is erg fijn dat de kleuren onderaan zichtbaar zijn, waardoor het geen gedoe is om de goede kleur te vinden. Het blijven goedkope lipsticks, daardoor merk ik wel dat de verpakking en het draaisysteem niet heel stevig zijn en goed werken. Ik vind dit geen probleem, de kwaliteit van de lipsticks zijn goed en daar gaat het uiteindelijk om. 


De MUA lipstick kosten £ 1.00 per stuk en zijn te koop op http://www.muastore.co.uk


Lots of love,
Sofie

4 opmerkingen

Bedankt voor je reactie!