Home | Over mij | Contact

Geshopt | Suede schoenen

zaterdag 29 december 2012

Yes, ik ben weer 3 paar schoenen rijker! Sinds kort is er een Van Haren winkel bij ons in de stad, en daar kon ik natuurlijk niet zomaar aan voorbij lopen. Een uurtje later kwam ik met drie schoenendozen de winkel uit lopen.. Spijt? Nee hoor, het totaalbedrag kwam nog niet eens boven de 90 euro uit. 





Gelijk toen ik de winkel binnen liep vielen mijn ogen op deze mooie wedges. Ik was al langer op zoek naar bordeaux rode schoenen. Ik was de bruine, grijze en zwarte tinten een beetje zat en wilde wat meer afwisseling. Van de week heb ik voor het eerst op de wedges gelopen en het is erg wennen moet ik eerlijk bekennen! Na een halfuurtje ermee lopen in de supermarkt begonnen mijn voeten al te tintelen. Je voeten staan toch heel anders dan 'normale' schoenen met hakken. Maar ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik niet veel gewend ben qua hoge hakken, dus dat word gewoon even doorbijten.

De wedges kosten € 24,90


Deze bruine laarsjes met hak heb ik gekocht omdat ze overal bij passen en omdat de pasvorm heerlijk zit. De hak is niet te hoog, dus hier kan ik zeker wel een paar uurtjes op lopen zonder dat mijn voeten beginnen te tintelen. De laarsjes hebben een langere neus dan ik gewend ben, maar daar kan ik zeker aan wennen. De hak heeft een goede hoogte, waardoor ik onopvallend een tikje groter ben.

Dit paar heb ik voor € 24,90 gekocht. 


Het was eigenlijk niet de bedoeling om nog een paar pumps te kopen. Ik vond deze gelijk al erg mooi, alleen tja pumps.. Ik koop ze niet zo snel omdat ik ze gewoon niet vaak draag. Maar toen ik een kaartje aan de doos zag hangen met '50% kassakorting' kon ik er niet meer omheen; ik moet ze hebbennnnn!  De hak heeft een fijne hoogte, niet te hoog en niet te laag. 
De pumps kosten  € 7,47. 


Wat vinden jullie van de schoenen?

Lots of love,
Sofie

17 opmerkingen

  1. Ik ben verliefd op de pumps!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die bordeauxrode schoenen zijn prachtig! Echt helemaal perfect gewoon !

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die laatste hakken heb ik ook, ben er echt dol op! die sleehakken zijn ook héel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk , i love suede schoentjes heb er heel veel haha . Leuke blog heb je trouwens , ik kende hem nog niet . Ik ga zeker vaker op je blog kijken ! Liefs

    -Lonn/Beauty paradise x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, vooral het laatste paar vind ik heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtig om te zien! Vooral de wedges. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die pumps heb ik zelf ook gepast; alleen zaten ze bij mij niet zo lekker! De zool vond ik erg 'glad' en mijn rechter voet schijnt groter te zijn dan mijn linker, dus bij de ene voet paste de schoen wel, en bij de andere was maat 39 te groot en 38 weer te klein. Heel gedoe, maar ik ben blij dat hij jou wel past; want de kleur is echt geweldig! X,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! En helemaal niet duur ook! Ik vind de wedges echt mooi! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow. Wat een prachtige laarsjes en pumps zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohmyy, vooral het tweede paar vind ik geweldig, maar ze zijn allemaal mooi! De pumps hebben een hele mooie prijs ja haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jij kunt vooruit haha! Ik vind vooral allebei de paarse leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke schoenen!
    Alvast gelukkig nieuwjaar! Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw die wedges <3
    Erg leuk! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke schoenen, vooral de wedges!
    Gelukkig 2013!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!